משרד עורכי דין ונוטריון - נאוית קובילינסקי קופרשטיין

משרד עורכי דין ונוטריון
נאוית קובילינסקי קופרשטיין

למה צריך עו"ד

קיימת חשיבות גבוהה לבחירת עורך דין העוסק במקרקעין ואשר זוהי התמחותו העיקרית.

רכישת דירה היא ברוב המקרים העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שמבצע אדם בחייו. הוא משקיע את כל, או את מרבית הונו וחסכונותיו לשם כך, ובמקרים רבים גם כספים שאין לו (באמצעות הלוואות ו/או משכנתאות).
למרות זאת, הרבה אנשים חושבים, כי ליווי עורך דין העוסק במקרקעין, הוא מיותר בעת רכישת דירה, או שבעת קניית דירה מקבלן מתנחמים בעובדה שעורך דין של הקבלן נוכח בחתימה וסוברים כי עורך הדין של הקבלן דואג גם לאינטרסים שלהם.
אולם, העזרות בשירותיו של עורך דין עשויה לחסוך כסף רב, ולמנוע עוגמת נפש רבה במקרים רבים משום שיש פרטים רבים שהרוכשים אינם מודעים להם.
עורך דין העוסק בתחום המקרקעין, בקיא בהוראות החוק ובהוראות רשויות המס, יודע אילו אותיות קטנות יש לחפש, אילו שאלות לשאול וכיצד להבטיח את זכויות לקוחותיו למקרה שהצד השני אינו פועל בהתאם לחוזה.
עסקה אינה מתבצעת רק בין מוכר וקונה. ישנם גופים רבים המעורבים בעסקה, כגון רשויות מקומיות, רשויות המס, מנהל מקרקעי ישראל (במקרים רבים), לשכת רישום המקרקעין (טאבו), וכל אחת מהרשויות שומרת על אינטרס אחר, של בעל עניין אחר. ההתנהלות מול הרשויות והגופים השונים עולה כסף רב, גוזלת זמן, ודורשת מומחיות וידע.
עורך דין מקרקעין עשוי להקל רבות על האזרח הפשוט, המבצע ברוב המקרים עסקת נדל"ן אחת או שתיים בחייו ואינו בקיא בחוק ובפרקטיקה.
עורך דין מטעם הקבלן תפקידו להבטיח את טובתו של הקבלן בלבד, ולמנוע ממנו תביעות עתידיות הנוגעות לאיחורי מסירת הדירה, ליקויי בנייה, וידוא קבלת התשלומים בזמן ונושאים נוספים. גם בעת מכירת דירה, ליווי משפטי מקצועי הינו מהותי לרבות בדיקות מכלול המיסים שעלולים לחול עליכם – אם מיסוי מוניציפלי ואם מיסוי מקרקעין. מוכרים עלולים למצוא עצמם כבולים בהסכם, מבלי שידעו או מבלי שהתכוננו לחיובים גבוהים שעלולים להגיע למאות אלפי שקלים!

האם כל עו"ד יכול לייצג אתכם בעסקת מקרקעין?

עורך דין שעבר את בחינות הסמכה והוסמך ע"פ חוק, יכול לעסוק בכל תחום לרבות במקרקעין אולם ההתמחות כאן חשובה ביותר.
עורכי דין העוסקים יומיומית בתחום המקרקעין, ואשר זו עיקר התמחותם, מכירים את כל ההיבטים הנוגעים לעסקאות מקרקעין, על מורכבותן הרבה ועל כל ההיבטים הקשורים אליהן במישרין ובעקיפין לרבות היבטי המיסוי.

לסיכום

בעת רכישת או מכירת דירה, אם מקבלן ואם מיד שנייה, חשוב לקבל ייעוץ של עורך דין המתמחה במקרקעין.
זוהי הדרך היחידה לוודא כי דואגים ושומרים על האינטרסים שלכם והזכויות שלכם.
חבל לסכן את כל הונכם כדי לחסוך סכום כה נמוך (בד"כ חצי אחוז ממחיר הדירה).
עורך דין מקרקעין מומחה בתחומו הוא הוצאה הכרחית ומשתלמת, אשר לרוב חוסכת לכם כסף ועגמת נפש . אל תמעיטו בחשיבות ליווי משפטי בעסקת מקרקעין!

הקלידו מילת חיפוש וראו את מלוא התוצאות הקשורות באתר

תיאום פגישה באונליין

בחרו יום ושעה פנויים ביומן ותאמו פגישה

תיאום הפגישה הושלם

אישור הפגישה ישלח אליך במייל ובמקביל משרדנו יצור עמך קשר טלפוני